Fællesspisning og generalforsamling i bylauget 19. april kl. 18.00-20.30

Forsamlingshuset

Onsdag den 19. april kl. 18.00 afholder Kirke Saaby Bylaug fællesspisning og generalforsamling i Forsamlingshuset på Fanøvej 1.

Vi har længe talt om at samle byen til fællesspisning i Forsamlingshuset. Nu gør vi noget ved det. Jesper i Forsamlingshuset laver sine populære burgere med kartoffelbåde, og du kan tilmelde dig og din familie ved at indbetale 50 kr. pr. person via Mobilepay på 60 53 08 52. Overfør pengene senest 12. april. Skriv dit navn og antal deltagere, når du overfører pengene. Vi glæder os til at se dig.

Du er velkommen til at deltage i generalfor-samlingen i Bylauget bagefter. Har du forslag til dagsordenen, skal du sende dem til Jesper på jesperreumert@gmail.com senest den 12. april.

Alle medlemmer er velkomne. Ikke-medlem-mer kan melde sig ind på aftenen for 200 kr. (pensionister 125 kr.), hvilket dækker et helt år for en hel hustand.

Dagsorden – ca. 19-20.30:

1.Valg af dirigent

2.Valg af referent

3.Valg af stemmetællere

4.Oldermandens beretning

5.Aflæggelse og godkendelse af regnskab

6.Behandling af indkomne forslag

7.Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent

8.Valg af bestyrelsesmedlemmer

9.Valg af suppleanter

10.Valg af Oldermand – Mikkel Bruun takker af efter 15 år.

11.Valg af revisor og revisorsuppleant

12.Eventuelt